pratik

Monday, September 19, 2005

kumas torba

herkezi kolayca yapabilecegi bir torba .ben bunu kizim melike oldugunda bebek cantamin ici duzenli ve pratik olmasi icin yapmistim. birinin icine bezleri koyuyorum digerinin icinede yedek kiyafetleri koyuyorum.

yapilisi :
25cm eninde ve 64cm +10cm boyunda bir kumas kesiyorsunuz bunu boyuna ikiye katlayip yanlarini dikiyorsunuz ust tarafindan 5cm iceriye kivirip ikikez 1cm arayla dikiyorsunuz yan dikislerinden aciklik koyuyorsunuz burdan seritleri gecirip kullanima hazir oluyor.

4 Comments:

  • At 6:19 AM, Blogger tuhfe said…

    Sevgili Emine,ellerine sağlık, çok amaçlı bir torba olmuş. Güle güle kullan. (Mail' ine cevap yazdım)

    Kızlarına öpücükler. Allah sağlıklı, hayırlı ömürler versin.

    Sevgiler.

     
  • At 6:40 AM, Blogger ali said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 6:45 AM, Blogger emine said…

    tesekkurler mailinide aldim birazdaha ugrasacam bakalim

     
  • At 1:57 AM, Blogger ReNgArEnK ( Nazlı ) said…

    emine aramıza hoş geldin. bloğunu ilk kez gördm. hayırlı olsun. miniklere öpücükler. bu minik kumaş torbayı başka alanlarda kullanmak için aklımda tutacağım.

     

Post a Comment

<< Home