pratik

Saturday, October 29, 2005

20 rastgele seylerim

Tuhfe abla tarafindan sobelendim banada tabiki bu gorevi yerine getirmek dusuyor bakalim neler cikacak


1: Bayram yaklasti tatli ne yapsam diye dusunuyorum.
2:Yemek sitelerini gunluk dolasiyorum.
3:portakal agaci Haticenin sitesinden kalbura basti denedim guzel oldu bayramada yapayim diyorum.
4:Bugun annem bayram baklavasini yapti busene sagligim sebebiyle yardim edemesemde sabah erken saatte arayip baklavalari kesmeyin ben kesmeye gelirim dedim.Baklavalari her sene ben keserdim bu benim gorevimdir yillardir gorevimi baskasina devretmek istemedim.
5:Bu arada halam aradi annemi tel kadayif gelmis ince tellisinden 2 paket bende siparis ettim.
6:Iftar yaklasiyor , bugun yemeklerimi erkenden hazirladim rahat bir sekilde rasgelelerimi yaziyorum.
7:Bu sene kizim melikeye bayramlik dikemedim.
8:Carsiya bayramlik almaya gidilecek, bu sene bayramlikin ne oldugunu baya anliyor artik hergun nezaman bana bayramlik almaya gidecez anne diyor. Kucuk kizim Zeyneb hic birseyden habersiz keyifle boksda oynuyor, onun bayramligi bu sene teyzesindenmis.
8:Bayram oncesi gunlerim hep dikis makinemin arkasinda gecerdi bu sene bir hastaliktir olmadi,genede Allahima sukurler olsun bu gunku halime.
9:Pakistandaki insanlari gordukce icim sizliyor kendi derdimi unutuyor sukredip dua ediyorum.
10:Bu gece saatlerde geriye alinacak kis geldi artik aksamlar uzadi bol elisi yapilir artik.
11:Saat 5 esim dukyani kapatti geldi gelecek eve.

Simdi kisa bir ara veriyorum iftar sorasi devam edecem.

12:Allaha sukur bugunde karnimizi doyurduk.
13:Kizlar babalariyla oynarken ben bilasiklarida yikadim.
14:Guzel bir cay demledim simdi keyifle cayimi yudumluyorum, ben iki yudum alana kadar esimin bardagi bosaldi herzamanki gibi.
15:Simdi melikenin oynayisini izlerken Zeynebin kendi ellerini hayranlikla izleyisini izlerken icimden annelik duygusunun nekadar guzel bir duygu oldugunu hissediyorum .
16:Kizlarimi Allahin bize verdigi cok degerli birer herdiye oldugunu dusunuyorum.Daima sukrediyorum.
17:Yavas yavas kizlari yatirma saati geldi artik.
18:Kardeslarim yattimi annam ev bize kaldi artik kafami dinleyeyim derdi cok hakliymis , simdi aynisini bende diyorum cocuklar yatti ev bize kaldi.
19:Soyle bir yazdiklarima bakdimda benim gunum, dusundugum hersey cocuklarimmis annelik bu demekki, evlenmeden once yazsaydim bunu herhalde hep giyinmek,suslenmek gezmek uzerine olurdu simdi kendimi biraz yaslanmis hissettim. Ben genede halimden cok memnunum simdide esim ve kizlarim beni mutlu ediyor cunku gerisi fasa fiso geliyor yani anlamsiz.
20: Sonuna geldik , yatmadan once kizlarin ustlerine baktim acik olani orttum birer opucuk verdim ve kendim de yataga gidiyom herkeze iyi geceler.

Insaallah okuyanlari sikmamisimdir rasgelelerimle benim kilerde bunlar.
Bende Ipekkusu Ipek ve Sebboykokusu Sebboyu sobeliyorum rasgelelerinizi bizimle paylasirsaniz sevinirim.

7 Comments:

  • At 2:05 AM, Blogger Munevver said…

    cok güzel yazmissin sevgili Emine Allah esinle yavrularinla mutllugunuz daim etsin.sevgiler.

     
  • At 6:51 AM, Blogger tuhfe said…

    Çok güzel şeyle yazmışsın Emine. Baklava yapmasını beceremiyorum. Kesmek de bence ayrı bir sanat. Türkiye'den hatırladığım kadarıyla herkese baklava kestirmezlerdi, o işi iyi beceren insanlar yapardı. Sen dikişi iyi becerdiğin için olsa gerek baklava dilimlemesi de senin için kolay geliyordur.
    Ben de çocuklarım küçükken onlara çok kıyafet diktim. Şimdi büyüdüler ve artık dikiş dikmiyorum. Bazen kendime etek dikiyorum. Allah sağlık versin bu yıl dikemezsen bile daha sonra dikersin. Pakistan'dakileri ve nice yardıma muhtaçları düşünüp dersler çıkarmak çok güzel. Bu gece kadir gecesi, hepimize mübarek olsun.

    Sevgiler.

     
  • At 11:52 AM, Blogger emine said…

    Sevgili Munevver abla yorumun icin tesekkurler.

    Sevgili Tuhfe abla yorumun icin tesekkurler,ince isleri kucuklugumden beri bana yaptirirlaridi sen iyi yaparsin diye el aliskanligi olsa garak artik.

     
  • At 11:00 PM, Blogger akçahan said…

    Çok içten yazmışsın Emine. İnşallah tamamen iyileşir ve kızlarına çok cici kıyafetler dikersin.Çocukluğumda Annem de bana dikerdi.Kızıma da Teyzeleri,Anneannesi dikerdi küçükken.Eh bu kadar marifetlinin arasında bana da onlara çarşıdan hediyeler almak kalmıştır.Sevgilerimle canım.

     
  • At 10:04 AM, Blogger ipek [mail adresimden ulaşın] said…

    merhaba Emine,
    sen beni sobelemesen ,seni tanımayacaktım.Teşekkür etmek istedim sana.Bundan sonra ,daha sık görüşmek dileğiyle

     
  • At 2:19 AM, Blogger seolara said…

    Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

     
  • At 8:39 AM, Blogger seolara said…

Post a Comment

<< Home